tirsdag 6. november 2012

Mobiltelefon og vekkerklokke

I helgen gikk mobilen min ut i streik og jeg skjønner ikke hvorfor. Jeg gir den jo masse strøm og kjærlighet, men likevel var den ikke helt fornyd med tilværelsen.
Jeg får ikke ladet den, så jeg skal prøve å få tak i et nytt batteri, og se om det hjelper. Problemet derimot, er at jeg ikke har mobilen som alarm om morgenen. Jeg har vanligvis på 5 alarmer på mobilen + en på en vekkerklokke. Nå har jeg bare vekkerklokka. Dette har ført til 3 forsovelser de siste 5 dagene, noe som irriterer meg grenseløst. Hadde jeg bare hatt råd til en iPhone, haddde det ikke vært noe problem, men siden jeg ikke har det. må jeg finne andre løsninger.
Målet mitt for denne uken, er hvertfall å ikke forsove meg mer. Nå venter jeg på å få komme inn på skolen til 2. leksjon.

:)

2 kommentarer:

  1. Uff. Har en Samsung jeg ikke bruker. Trenger du den?
    Vi saknar er!

    SvarSlett
  2. Paul Washer -"Shocking Youth Message" - Youtube - SO good!!

    SvarSlett